П`ятниця, 18.07.2025, 01:11
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Талалаївської районної ради"

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

До Всесвітнього дня без тютюну
12.05.2021, 11:59

Комунікаційна кампанія до Всесвітнього дня без тютюну

за підтримки Неприбуткової Наукової Організації «Vital Strategies» (США) 

до Всесвітнього дня без тютюну (31 травня) та в рамках активностей Всесвітньої організації охорони здоров’я (а саме  річної комунікаційної кампанії «Commit to Quit») протягом травня-червня проводитиметься інформаційна кампанія «Кидай курити зараз!». Організатори кампанії ГО «Життя» та Центр громадського здоров’я МОЗ України.

Мета кампанії:

1. Мотивація курців кинути курити за допомогою:

· підвищення обізнаності про те, що курці мають більший ризик серйозних захворювань або смерті від COVID-19;

· мобілізації лікарів та медичних спільнот для заохочення пацієнтів-курців кинути зараз.

2. Підтримка прийняття антитютюнового законопроєкту 4358

Концепція кампанії за посиланням

https://docs.google.com/document/d/1CpD25waqgkMrAf5GqIMXjBFMexQIqTnVHoafHV1iusA/edit

В парламенті зареєстровано комплексний антитютюновий законопроєкт 4358, який ґрунтується на передовому світовому досвіді боротьби з курінням та відповідає міжнародним стандартам, зокрема, Рамковій Конвенції ВООЗ із боротьби проти тютюну. Нормами законопроєкту в т.ч. передбачено законодавче регулювання нових виробів для куріння — тютюнових пристроїв для електричного нагрівання та е-сигарет на рівні з класичними тютюновими виробами. 

Проблема

  • Вживання тютюну є ключовим фактором виникнення неінфекційних хвороб в Україні, наслідком яких є передчасна втрата працездатності та смертність. Відповідно до результатів дослідження STEPS (2019 р.) поширеність куріння в Україні є високою – більше третини населення (34%) віком 18-69 років є курцями.
  • На фоні глобального зменшення престижності куріння, тютюнова індустрія знаходить нові шляхи, аби знову перетворити згубну залежність на тренд за допомогою креативних маніпулятивних підходів. Саме тому маркетинг нових тютюнових продуктів є особливо агресивним. Аби нав’язати людям нову парадигму куріння, тютюнові компанії хитро оминають законодавчі норми та протидіють посиленню антитютюнового законодавства. Як наслідок, за результатами порівняння двох досліджень Омнібус, проведених у 2019 р. та у 2020 р., в Україні серед чоловіків частка  курців електронних сигарет за рік збільшилась з 3,9% до 6,4%, а серед жінок цей показник зріс з 5,8% до 13,2% відповідно. Курців ТВЕНів також побільшало – серед чоловіків з 1,5% до 6,1%, а серед жінок – з 3,4% до 10,5%.
  • Курці мають вищий ризик інфікуватися COVID-19 та вищий ризик ускладнень та смерті при інфікуванні COVID-19

Припинення вживання тютюнових виробів є непростим завданням, особливо  з урахуванням додаткових соціальних та економічних стресів, які виникли в результаті пандемії. В Україні частка дорослих курців, які успішно кидають курити, складає лише 1,2%, хоча більш ніж половина тих, хто вживає тютюн, хочуть позбутися своєї залежності. Кинути курити самотужки може бути досить складно, а от професійна допомога суттєво підвищує шанси на успіх.

Категорія: Мої файли | Додав: shaleniy2017
Переглядів: 141 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
RSS

Категорії розділу

Мої файли [114]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 12

Друзі сайту

  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0